Craciunul se apropie

Se apropie Craciunul. In orasele occidentale exista mari parade ale lui Mos Craciun la care lumea sta la coada. Dar un copil intreaba: „Unde pot sa stau la coada sa-L vad pe Iisus?”  O melodie minunata cu Becky Kelly. Dati click pe imaginea de mai jos.

3 gânduri despre &8222;Craciunul se apropie&8221;

  1. Un videoclip ce a ajuns nu numai in complexsele de magazine ,pe „You Tube”,dar si in Bisericile crestine!!!Daca ar ajunge si in inimile noastre si am intelege mesajul ,nasterea si venirea Domnului Isus pentru mintuirea noastra am ajunge fericiti ,veseli si cum in complexsurile magazinelor ne amestecam pentru cuparaturi si cu zimbete pe buze asa am ajunge si in Biserici !!Dragostea ,respectul si calitatea moralului ne ar expune calitatea de CRESTIN!!!SA VINA SI ACEA ZI SI DOMNUL SI MINTUITORUL NOSTRU SA AJUNGA SA CINEZE CU NOI LA MESELE NOASTRE fiinca EL spune;”20Iată Eu stau la uşă, şi bat. Dacă aude cineva glasul meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el, şi el cu Mine.

    21Celui ce va birui, îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.

    22Cine are urechi, să asculte ce zice Bisericilor Duhul.”Mesajul este unic ,insa depinde daca i-l percepem si ii dam importanta chit inca mai sintem in viata!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

