Barnevernet este o afacere extrem de urâtă!

Norvegienii încep să mărturiseacă

Norvegianca Cecilie Bedsvaag,  masterand la Business Administration ce va fi în curând  avocat  la Universitatea din Oslo,  vine cu o declaraţie în câmpul de comentariu al paginii web al European Apostolic Leaders

"Barnevernet" is an utterly evil business, says Norwegian

Potrivit contul său Twitter , doamna Bedsvaag are un angajament politic în fața justiției  în domeniul drepturilor omului , securitatea juridică , refugiați , și ” barnevern ” .

„Barnevernet” înseamnă război împotriva familiilor

Ms Bedsvaag spune:

– Nimeni nu este tratat „într-un mod bun şi corect”, de Barnevernet norvegian. Nu există nici bunătatea nici justețe atunci cand barnevernet scoate copiii de la părinți. Este o afacere extrem de urâtă. Din păcate, publicul norvegian nu este conștient de ceea ce se întâmplă. Întregul proces este realizat în secret. Oamenii greșesc atunci când îşi închipuie că copiii sunt eliminaţi din familiile lor numai atunci când este necesar. Acest lucru este departe de adevăr. Chinul familiei Bodnariu nu este unic. O mulțime de familii norvegiene au avut aceeași experiență infernal. Copiii sunt luate fără avertisment! Este un război împotriva familiilor.

Tradus de Maria Goron de aici: http://europeanapostolicleaders.eu/news-archives/read2/article/1375245

 

7 gânduri despre &8222;Barnevernet este o afacere extrem de urâtă!&8221;

  1. În urmă cu câteva săptămâni, în urma unui schimb de mesaje pe Facebook messenger, doamna aceasta despre care este vorba aici, Cecile B., mi-a lăsat următorul mesaj:
    I have not seen my daughter, who is 11 years old, for 6 years. She lives in England. Barnevernet took her when she was four years old. I have been fighting for many years, just to see her. Her father is rumanian and lives in Bucharest, sector 1.
    Dacă-i așa, atunci îi înțeleg furia împotriva Barnevernetului.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aici este problema. Poate că familia Bodnariu a greșit, dar ce face Barnevernet e mai mult decât o greșeală. Este mai mult decât o crimă. Pare un genocid, iar angajații lor par dezumanizați în timp ce poate înlăuntrul lor au sentimentul că au făcut un lucru bun. Cred că acesti angajați ar trebui sensibilizați pentru a refuza astfel de slujbe. Ei pot provoca schimbarea. În sensul ăsta am scris câteva versuri pe care le-am postat și eu cu gând că poate, poate vor ajunge unde trebuie. M-aș bucura și, doar dacă, aceste versuri palide ar provoca alte condeie mai iscusite decât al meu. Cred că e nevoie să se trezească lăutele, cântăreții, harpele, pictorii și tot ce ține de artă pentru a exprima această durere cu scopul opririi ei în timp util (Ps. 57:8)
    Aveți aici și versul meu care plânge în numele lui Ezekiel Bodnariu. Am făcut gestul ăsta deoarece el nu poate exprima nimic în cuvinte datorită vârstei. Sunt sigur că acestor copiii le-a fost și le va fi mult mai bine lângă părinții lor iubitori și greșiți decât să fie crescuți de o structură care seamănă suficient de mult cu ISIS sau cu Mafia.

    Scrisoare către Șifra
    Exod 1:15-21

    Dragă Șifra,
    Sunt eu, Ezekiel,
    Pruncul acela… Ezekiel Bodnariu.
    E prima scrisoare pe care o scriu.
    Am împlinit abia trei luni
    Și port în inimă genuni.
    Tu vrei să fiu doar miel
    Născut să pier?
    Simt brațe aspre surogat,
    Iar sus, pe cer
    Trec norii în oftat.

    Dragă Șifra…
    Ai tresărit?! De ce!?
    Te așteptai să-ți zic mamă, așa-i?
    Dar ascultă-mă o clipă, stai!
    Biberonul cu sticluță
    Are puls de mămicuță?
    … E rigid și rece;
    Nu bate-n el
    Inimă ce gângurește.
    Sânul tău…
    Nu mă iubește!

    Dragă Șifra…
    Nu tresări! Mi-e frică!
    Vrei , când voi fi mare, să nu mint?
    Cer adevăr cu raza de argint!
    Ești mama mea de ieri?
    Îmi pare că minți, da-mi ceri
    Să-ți zic mămică.
    Pântecul tău…
    Nu vibrează-n păturică!
    Nu, nu am fost…
    La tine în burtică!

    Dragă Șifra…
    Nu te-agita! Mă inhibă!
    Tu vezi că faraon s-a smintit.
    E ca ISIS, dur și împietrit!
    Să nu crezi în jucării!
    Nu accepta să fii
    O mamă surogat!
    Ajută-mă s-ajung
    La pântecul ce m-a purtat;
    Te roagă
    Sufletul meu curat!

    Dragă Șifra…
    Te întreb. Oare vei putea
    Să porți o viață cugetul pătat?
    Ascultă-mă, sunt prunc imaculat!
    Pântecul tău mi-e străin;
    Nu-i așternutul meu fin.
    Nu cântă-n ritmul
    De mine învățat!
    Nu-i casa în care m-am format!
    Ascultă Șifra,
    Du-mă la mama,
    Și Domnul îți va da palat!

    Apreciază

  3. Si toate aceste anomalii care se intampla in Novegia sunt incompetenta medicinii Norvegiene ca nu au gasit tratamente starpiturilor de femei ca sa ramana insarcinate si sa aiba copii lor naturali si atunci se folosesc de Barnevernet ca sa aiba si ei copii si aceasta a ajuns o afacere profitabila pe suferinta copiilor despartiti si a famililor traumatizate.Acesta e un joc satanic unde diavolul vrea sa loveasca in familii fericite si unite din cauza starpiturilor si a homosexualilor pe multi bani .Multi nici nu stiu unde sunt plasati copii lor, in ce familii ,poate chiar ei abuzeaza de copii ca nu sunt ai lor ci ai altora.Dumnezeu sa faca lumina si sa reuneasca toate familiile traumatizate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

